عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

تو بخواه و این بار با تمام وجود بیا تا آشیانه ای بسازیم برای همیشه

 تو را میخواهم ، به تو نیاز دارم ، دیگر طاقت دوری ات را ندارم.

خسته شدم از صبر و انتظار ، من همانم ، یک عاشق بی قرار.
تو را میخواهم و
  این را میدانم که بی تو یک لحظه نیز نمیتوانم زنده بمانم.
تا کی باید در حسرت نگاه به چشمانت بمانم ، تا کی باید بنشینم در گوشه ای و بهانه ی تو را بگیرم
.
این دنیا برای همه زیباست اما بی تو برای من بی معناست
.
معنا کن برایم ای زیباترین واژه ی زندگی ام
.
از شب نمی هراسم زیرا تو روشنایی شبهای منی
 .
از عشق نمی هراسم زیرا تو قشنگترین لحظه ی عاشقانه منی
.
تو را میخواهم ، به تو نیاز دارم ،هر جا که هستی آغوشت را برایم باز کن که دیگر طاقت ندارم
.
خودت را به من نزدیک و نزدیکتر کن ، تا حتی لحظه ای عطر وجودت را حس کنم ، تا لحظه ای به خودم بیایم و حضورت را در کنارم حس کنم
.
تو را میخواهم ، به تو نیاز دارم ، ای دنیا لحظه ای سکوت کن که من فریادی در سینه دارم:
 دوستت دارم عشق من


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد