عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها تسلیت باد

رحمت خدا بر خدیجه علیها السلام باد که شاخه‏ های بی‏ پناه رسالت، بر ریشه‏ های مقتدرش پیوند خورده بودند.



ماندن "مرد" می خواهد.

ماندن "مرد" می خواهد.پشتِ کسی که آمده ای و اهلی اش کرده ای را دم به دقیقه خالی نکردن "مرد" می خواهد. مردانگی به منطقی بودن نیست. عشق و عاشقی کردن "مرد" می خواهد. احساس امنیت "مرد" می خواهد. شانه شدن برای دلتنگی های زنی که دوستت دارد "مرد" می خواهد.مردانگی به موهای سفید کنار شقیقه ها نیست. مردانگی اصلا به مرد بودن نیست! ماندن "مرد" می خواهد. ساختن "مرد" می خواهد. بودن "مرد" می خواهد.بدبختانه تمام خوشبختی های کوچک و ساده ی دنیا "مرد" می خواهد، و از همین رو کار جهان رو به خوشبختی نیست!

تو قاتل تمام لحظات خوب زندگیمان شدی؛لحظاتی که با ساقه های پوشالی عشق در هم تنیده بود .عشق  ، رویای صادقانه کودکیمان چه مظلومانه در زیر پای غرورت له شد

شاید این روزها حسی برای نوشتن نداشته باشییا  حرفی برای ثبت این لحظات؛ از یادآوری خاطرات شروع این ماه بیزار باشی اما صادقانه میگویم هنوز همانی هستیم که با هم عهد بستیم و به ابالفضل(ع) تکیه کردیم

دوستت دارم با همه لحظاتی ک این روزها برایم خلق کردی و میکنی که هر روزش بارقه ایست از شعله های آتش جهنم خدا

 

last seen a long time ago

گاهی تمامِ دار و ندارت می شود مرور خاطره هات

خوندن مسیج های خاک خورده

یادآوری قول و قرارهای به نتیجه نرسیده

من رسیدم نگران نباش هایی که، دیگه اهمیت نداره

لبخند زدن به کلمه هایی که فقط خودت معنیشو می فهمیدی

انقدر ورق میزنی تا میرسی به

 

last seen a long time ago

 

گاهی توو اوجِ نداری،با چه چیزهای ساده ای دلخوشی...