عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

چرا جواب تحقیر و توهین هات صبر منه؟

به عشق تو زنده ام ، با یاد تو نفس می کشم و با خاطراتت جان میگیرم.
به امید رسیدن به تو منتظر می مانم ، یا به تو می رسم و یا باید قید این زندگی را بزنم
.
به عشق بودن تو هستم ، تو نباشی یک لحظه هم نمی توانم در این دنیای بی محبت زنده بمانم عزیزم
.
همه وجودم ، عطر نفسهایم ، هوای زنده بودنم تویی ای عشق من
.
به عشق تو نفس می کشم و این لحظه های سرد را با گرمی عشق تو سپری میکنم
.
آنقدر در کنار جاده زندگی منتظر می مانم تا تو بیایی و مرا با خود ببری
.
از این انتظار هیچگاه خسته نخواهم شد چون من یک عاشقم
.
عاشقی که سالهاست در پی تو بوده و تو را به سختی به دست آورده است
.
اگر زنده ام به امید رسیدن به تو است ، نا امیدم نکن که این دل من بی طاقت است
.
هر جا باشی ، دوستم داشته باشی یا نداشته باشی ، مرا بخواهی یا نخواهی ، دوستت دارم
 !
 بدان و باور داشته باش که من تو را دوست دارم بیشتر از آنچه که دلت باور دارد.
به هوای اینکه تو هستی به عشق بودنت چشمانم می بارند ، فرداها را در کنار تو زیبا می بینم و خوشبختی من در گرو بودن تو در کنارم است عزیزم
.
تو با بودنت در کنارم با محبت و عشقت مرا خوشبخت کن ، تا من نیز جانم را برای خوشبختی ات فدایت کنم
.
به هوای بودن تو این زندگی سخت را تحمل میکنم ، تو نباشی من میمیرم
.
نیاز این قلب شکسته من تویی و وجود پر مهر تو ، پس بیا به این قلبی که دیوانه وار عاشق تو است
  محبت و عشق برسان و کاری نکن که این قلب بی طاقتم مثل کویر خشک و بی جان شود.
کاری نکن که قید این دنیا را بزنم ، تو که خودت می دانی زندگی بدون تو را نمیخواهم پس چرا خنجر در این قلب عاشقم فرو میکنی
!
زندگی بدون تو را نمیخواهم ، عاشقی جز تو بر من حرام است ، تو قید مرا بزن تا من نیز قید این دنیا را بزنم
.
در این جاده زندگی تنها یک راه را می بینم و آن نیز به تو رسیدن است ، غیر از آن مطمئن باش که بی راهه می روم ! آری بی راهه ای که همان دره نابودی است
.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد