عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

این بود شیوه امانت داری ات؟!!

یک روز دیگر بی تو گذشت و همچنان لحظه های زندگی ام بی تو سرد است.
یک روز دیگر با دلتنگی گذشت و همچنان دلم هوای تو را کرده است
.
روزهای سرد زندگی ام بی تو میگذرد ، اما هنوز هم به یادت هستم و با عشقت زندگی میکنم
.
اگر هنوز هم زنده ام ، به عشق بودنت نفس میکشم
.
اگر هنوز هم وفادار مانده ام میخواهم پاسخ بی وفاییهای تو را بدهم
.
یک روز دیگر بدون تو گذشت و دوباره یک قطره اشک دیگر از چشمانم سرازیر شد
.
و همچنان لحظه های بی تو بودن میگذرد اما من هنوز در کنار تو هستم
.
تو نیستی و من هنوز عاشقت مانده ام ، تو مرا دوست نداری اما من هنوز دوستت دارم
.
تو مرا فراموش کرده ای اما من هنوز با خاطراتت زندگی میکنم ، و از لحظه طلوع با یاد و نام تو تا غروب سر میکنم
.
یک روز دیگر بدون تو گذشت و هنوز هم دلم با تو است
.
اگر هنوز این دل بهانه تو را میگیرد ، اگر هنوز هم خوشبختی را با تو میبیند به عشق بودن تو است هر جای دنیا که هستی، باش
با عشق هر کسی که زندگی میکنی ، زندگی کن
در کنار هر کسی که هستی ، عاشقانه در کنارش باش
اما من ، هر جا که هستم ، با تو می مانم
اگر در غم عشقت نشسته ام ، عاشقانه به یادت زندگی میکنم
و اگر نیز تنها هستم ، به عشق تو با تنهایی سر میکنم
.
فصلها
  را بدون تو گذراندم و امروز نیز بدون تو گذشت ، فردا نیز می آید و مطمئن باش فردا را نیز بدون تو میگذارنم ، اما همیشه بدان که اگر سالهای سال نیز بدون تو باشم عاشقت می مانم و با عشقت این لحظه های بی تو بودن را با همه غم ها و غصه هایش میگذرانم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد