عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

تو عشق منی و من خوشبخت ترینم

پنجره را باز میکنم
طلوع را میبینم و غروب غمها را فراموش میکنم
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم
دلم برایت تنگ شده عزیزم ، این را اعتراف میکنم
به دور دستها نگاه میکنم ،
قلبم تند تند میتپد ، اسمت را زیر لب صدا میکنم
تو عشق منی و من خوشبخت ترینم
تا لحظه ای که نفس میکشم ،همینم
عاشقی که عشق را باور کرده و در این زمانه ای که پر از دروغ و نیرنگ است
با تو عاشقانه آغاز کرده ،
آغازی که پایانی نخواهد داشت ، زمانی بود که قلبم تنها ، غمها را درونش داشت
غم رفت و جای آن تو را گرفت ، از آن لحظه که آمدی تا حالا ، چشمانم بهانه ی تو را گرفت
حالا تو هستی و عشق هست و دل عاشق من
تو سرچشمه ی عشقی در قلب من
.
پنجره را باز میکنم،
طلوع را میبینم و به هوای تو در آسمان عشق پرواز میکنم



دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا روزگار به نام شب فوق العاده


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد