عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

خوش آمدی مهربانم

تو مثل لحظه باز شدن غنچه گل سرخ هستی ،
تو مثل لحظه آمدن موج های دریا به کنار ساحل می باشی
.
تو مثل لحظه طلوع زیبای خورشید از پشت کوه ها هستی
.
تو مثل لحظه پرواز پرندگان در اوج آسمان آبی هستی
.
تو مانند لحظه باریدن باران در هوای بهاری می باشی
.
 مثل لحظه نشستن شبنمی بر روی گل ، مثل لحظه ای که رنگین کمان در آسمان نمایان می شود.
عزیزم تو زیباترینی تو بهترینی
.
تو مثل لحظه ای هستی که فصل بهار سلام دوباره ای به طبیعت خشک میکند
.
تو همان سر سبزی بهاری ، لطافت بارانی و به خوشبویی گلهایی
.
عزیزم تو زیباترینی تو بهترینی
.
تو مثل لحظه ای هستی که برای من همان رویاهای عاشقانه ام است
.
تو مثل لحظه ای هستی که مهتاب از پشت ابرها بیرون می آید و شب تیره و تارم را روشن میکند
.
تو مثل لحظه رهایی پرنده از قفس می باشی
.
عزیزم تو زیباترینی ، تو بهترینی
.
تو مثل یک چشمه جوشانی ، یک قله خوشبختی
.
تو مثل همان لحظه ای هستی که تپش قلبم را تندتر و تندتر میکنی و من در همان لحظه به تو میگویم دوستت دارم ای زیباترینم و ای بهترینم
.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد