عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

تو ستاره ی درخشان شبهای منی

گرچه فاصله ای بین ماست ، اما ما همیشه در کنار همیم.
گرچه فاصله بین ماست ، اما ما همیشه به عشق هم زنده ایم
.
اگر از تو دور میشوم ، هیچگاه از تو خسته نمیشوم
 .
اگر ما دور از هم خواهیم بود ، اما همیشه در قلب هم زنده خواهیم ، همیشه در کنار هم هستیم حتی نزدیکتر از دو عاشق که در آغوش همند
.
مدتی از تو دور خواهم بود ، اما به عشق تو لحظه هایم را سپری میکنم ، و همیشه میگویم که دوستت دارم و خواهم داشت
 .
چند صباحی را منتظر بمان ، با کوله باری از محبت و عشق به سوی تو می آیم
.
اگر چه تو را نمیبینم ، اما تو ستاره ی درخشان شبهای منی
.
شبها به آسمان قلبم خیره میشوم و با تو درد دل میکنم
.
گرچه فاصله ای بین ماست ، اما ما در قلب همیم ، همیشه با هم و همیشه به یاد همیم
.
حس کن مرا درون قلبت ، این زیباترین لحظه عاشقیست ، دیدن مهم نیست ، مهم این است که به عشق هم زنده ایم
.
لحظه های زندگی میگذرد ، ما عاشقانه به عشق هم زندگی میکنیم و میرسد روزی که انتظار ما به پایان میرسد
.
هر جا که باشم ، دوستت دارم ، هر جا که باشی به یادت هستم ، تو دنیای منی ، هر جای دنیا باشم ، با تو هستم عزیزم
.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد