عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

من می آیم

فقط یک بار بگو که مرا دوست داری.
بگو که دلم عاشقتر از پیش شود ، بگو که بی صبرانه منتظر شنیدنم
.
فقط یک بار از ته دل بگو که با من می مانی ، بگو که این دل آرام شود
.
حالا که مرا اسیر خودت کردی مرا از زندان قلبت رها نکن
.
من این زندان را دوست دارم ، این اسارت را دوست دارم ، من تو را خیلی دوست دارم
.
فقط یک بار ، با تمام احساسات درونی ات بگو که به انتظار آمدنم می مانی
.
من می آیم

روزی می آیم و تو را با خود به سرزمین عشاق میبرم
.
روزی می آیم و با هم به سرزمین عشق و محبت خواهیم رفت
.
فقط یک بار بگو که عاشق قلب بی طاقت من هستی
.
بگو که امیدوارانه و عاشقانه این لحظه های نفسگیر زندگی ام را بگذارنم
.
 فقط یک بار بگو که مرا دوست داری ،
بگو که این دل درونش نقشه خوشبختی را برایت ترسیم کند
!
من می آیم
….
روزی می آیم و دستانت را میگیرم و با هم به سوی سرزمین خوشبختی سفر خواهیم کرد
.
تنها یک بار ، از ته دل ، صادقانه بگو که دوستم داری
.
به هوای تو نفس میکشم ، به عشق تو زنده ام و با تو عاشقترینم
.
فقط یک بار به هوای این دلشکسته نفس بکش تا یک عمر به هوای تو زندگی کنم
.
فقط یک بار ، برای اولین و آخرین بار برای من باش تا من نیز برای آخرین بار به عشق تو زندگی کنم
.
فقط یک بار عاشق من باش ، تا من نیز تا ابد مجنون تو باشم
.
تنها یک بار بگو که مرا دوست میداری ، تا من نیز روزی صدها بار عشقم را به تو ثابت کنم
.
من می آیم ، منتظر آمدنم باش ای بهترینم
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد