عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

خدا کسی رو دوست داشتنی تر از تو آفریده؟

عزیزم خوشحالم از اینکه بعد از سه سال که از عشقمون میگذره هنوزم 
برای اومدنت لحظه شماری میکنم تا تو بیای و من با تموم وجودم در آغوش بکشمت...
خوشحالم که بعد از این همه مدت هنوزم روزی چند بار اس میدی و میگی عزیزم 
دلم برات تنگ شده،آره عزیزم واقعا ًخوشحالم که حرف های بعضی ها به حقیقت تبدیل نشد 
و ما عشقمون عادی نشده؛به نظرت اگه قرار بود عادی بشه توی این مدت نمیشد؟
به نظر من اون عشقی که بخواد عادی بشه اصلا عشق نیست....
مهنازم تو تنها کسی هستی که بودنت قلبم رو به تپش در می آره...
نمیدونم چه جوری همه وجودم شدی...
نمیدونم چه جوری یهو شدی ملکه قلبم...
نمیدونم چه طور آروم و بی صدا مهمون دلم شدی...
نمیدونم چه جوریه که بازم وقتی که نزدیک اومدنت میشه قلبم تند تند میتپه...
ولی اینو خوب میدونم اگه یه لحظه بخوای ترکم کنی یا پیشم نباشی من دیوونه میشم 
یا نه بهتر بگم می میرم...
نمیدونم چه واژه ای برای ابراز عشقم پیدا کنم...
نمیدونم چه جوری بگم چقدر دوستت دارم...
راستش چند وقت بود دلمون برای کلبه عشقمون تنگ شده بود،هر روز بهش سر میزدیم اما 
وقتی تو با یک نگاه پر از عشق من رو در آغوش میکشیدی دیگه احساسمون فرصت نوشتن رو 
نمیداد اما حالا که دارم برای تو عشق همیشگیم مینویسم میخوام بگم عزیزم دلم میخواد 
ساعت ها بشینم و نگات کنم میدونی بعضی شبا که زود خوابت میبره من چقدر نگات میکنم 
ولی هیچ وقت سیر نمیشم....
مهربونم نگاه تو یه جوری جادویی که هر وقت نگام میکنی احساس میکنم دارم تو چشات آب میشم...
عزیزم دلم میخواد عشقمون افسانه ای بشه...
همیشه به این فکر میکنم که خدا کسی رو دوست داشتنی تر از تو آفریده؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد