عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

خیلی دوستت دارم

عشق رو با تو می شناسم ، زندگی رو با تو زیبا می بینم و اگه گهگاهی چند خطی می نویسم به عشق توست و اگه نفس می کشم و زندگی میکنم به خاطر وجود تو هست هم نفسم....

ای تو که منو عاشق خودت کردی ، نمی دونی که چقدر دوستت دارم... نمی دونی که با تو چه آرزوهایی تو دلم دارم... اگه از عشق می نویسم،به عشق توست،و با وجود تو  عشق برای من مقدس و پاک است.... بعد از تو دیگه طلب عشق رو از خدای خویش نمیکنم...

تو همون معنای واقعی یک عشق پاک هستی ، تو همون چشمه محبتی هستی که در قلب من می جوشی  و به قلبم نیروی عشق رو می دی....

با تو مجنون تر از مجنونم و بی تو،باور کن که می میرم.... ای تو هم نفس من ، طلوع زندگیم ، تک ستاره آسمون تاریک قلبم دوستت دارم....

ای تو که منو اسیر اون قلب مهربونت کردی ، منو در این دنیای عاشقی در به در کردی  باور کن که بی تو میمیرم.... منو تنها نذار ، تا ابد با من بمون ، نذار که اشکهام از این چشمای بی گناهم روونه شن... با من بمون ای مظهر زیبایی ها و ای همسفر جاده زندگیم...

وقتی که تو پا به این قلب تنهام گذاشتی ، زندگیم رنگ سبز بهار رو به خودش گرفت و اون شبای بی ستاره ام با اومدن تو ستاره بارون شد...

وقتی که تو با حضورت خوشبختی رو در زندگیم تضمین کردی  قلبم بیش از پیش به عشقت تپید.... عزیزم خیلی دوستت دارم ، بیشتر از اون چیزی که تصور می کنی.... و مغرورم چون با هم و در کنار هم زیباترین و عاشقانه ترین زندگی رو داریم...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد