عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

عشق ابدی من همیشه کنار من باش....

از همون اولین نگاه که چشامو به چشات دوختمو بهت خیره شدم عشق ابدی رو تو چشات پیدا کردم و فهمیدم که ما با هم میتونیم چقدر خوشبخت و خوشحال باشیم و الان که از اون نگاه  بیشتر از سه سال میگذره،تا حالا با هزاران نگاه به تو خیره شدم و الان که دارم به تو نگاه میکنم همون عشق اول رو میبینم و هنوز تازگی و طراوت نگاه اول تو چشات موج میزنه،خوشحالم  که هنوز عشق ما پا برجاست و مطمئنم که عاشقانه تا ابد کنار هم میمونیم و روز به روز عشقمون به هم بیشتر میشه و هیچ وقت برای هم عادی و کهنه نمیشیم چون هر روز که از خونه بیرون  میرم تا وقتی که میخوام به خونه برگردم لحظه شماری میکنم تا دوباره به عکس تو نگاه کنم و عشقمونو دوباره با یک نگاه تازه کنم و یاد اون روز و نگاه اول بیافتم...
عزیزم اینو بدون که همیشه دوستت دارم و هر  لحظه که پیشت نیستم یاد تو در خاطرم هست و هر لحظهء زندگیمو با خاطرات خوبمون میگذرونم و هیچ وقت یادم نمیره که با چه سختی و زحمتی به هم رسیدیم و این رسیدن سخت رو به این آسونی که نه به هیچ وجهی و با هیچ چیزی عوض نمیکنم و از دست نمیدم...
امیدوارم تو هم کنار من خوشبخت باشی و منم بتونم تو رو به خوشبختی روز افزون برسونم  تا از من راضی باشی...
خانومی همهء احساس و عشقم رو تقدیم به تو میکنم...
عشق ابدی من همیشه کنار من باش....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد