عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

گرمای عشق

گرمای تابستون مثل گرمای عشق میمونه و تموم عاشقان رو یاد روزای عاشقونه در کنار عشقشون میندازه،لحظاتی که گرمای وجود دو عاشق به اونا امید زندگی و لذت و شادی میبخشه،زیرا اگه عشق نباشه و عاشق و معشوق در کنار هم نباشن زندگی معنا نداره... عاشق کسیست که همیشه به فکر عشقش باشه و بیشتر از آنکه برای خودش بخواد سعی در آرامش و آسایش عشقش داره تا هر دو با هم و در کنار هم خوشبخت باشند... حالا میخوام بگم من در کنار عشقم خیلی خوشبختم و هر لحظه بهش میگم که دوستت دارم و همیشه در کنارتم.... مهناز جونم همیشه عاشقتم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد