عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

12 فروردین،ولنتاین امسال ما

تو را دوست میدارم ، به خاطر دلتنگی ها؛انتظار ها ، به تو رسیدن
تو برای من یک روز عشقی؛روزی که میفهمم با تمام وجودم تو را دارم و این روز در امسال خواهد بود ان...

تو را دوست میدارم ، به اندازه وسعت قلبم ، حس وجودم؛تو را دوست میدارم ، تا آنجا که دوست داشتنی است ، عشقی است، تو هستی!
تو را دوست میدارم ، به خاطر خودت ، به خاطر بودنت ، برای زندگی
 …. تو را دوست میدارم ، برای در کنار هم بودن ها ، برای خاطراتمان ، برای همه چیز!
تو را دوست میدارم، به خاطر دلتنگی ها، ناراحتی هایت، انتظار ها، به تو رسیدن؛تو برای من یک روز عشقی ، روزی که میفهمم با تمام وجودم تو را دارم
تو را دارم تا همیشه و به خاطر همیشه بودنت است که تو را دوست میدارم؛تو را دوست میدارم ، چون بالاتر و پاک تر از هر حسی است ای حس ناتمام من
دوستت دارم رویای من با همه کاستی های انسانی ام


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد