عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

وجود نازنینت

تو که نباشی غریبه ام هم با خودم هم با دلم ، با شهر خودم هم غریبه ام .
تو که نباشی تنهایی مثل یک سایه با من است ،و
  درد دل مرا بیشتر می کند.
تو که نباشی غریبه ای در غربتم غربتی در دل دنیا
.
تو که نباشی دلم گرفته است ، قایقم به گل نشسته است ، چشمانم سرخ و از دنیا سیر شده است حتی از اشک ریختن
 .
تو که نباشی احساس بی تو بودن در من بیشتر از همیشه است
 .
وقتی نیستی خانه برایم زندان است ، آسمان برایم
  تیره وتار است ، گلهای با غچه برایم بی جان است .وقتی بیایی فصلها برایم بی خزانند ، گلها و باغچه ها برایم باغ جانند ، اسمت برایم تکیه گاه است.




پی نوشت: دکتر با دیدن آزمایشات و سی تی اسکن سرم بهم گفت که شوک عصبی داشتی اما زیاد توضیح نداد نمی دونم چرا و گفت باید هر ماه برم پیشش و برام این داروها رو نوشت Lگاپتوپریل 25، اتورواستاتین 20، سیتالوپرام 20،ریسپریدون 1 میلیگرمی،آ س آ،جینکوگل،دونپزیل 10)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد