عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

پیامک های تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم 1393

بیابان هم ک باشی،حسین(ع) آبادت میکند!درست مثل کربلا


پیامبر اکرم(ص): ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه؛ هوا هوای حسین است...


نپندار ک تنها عاشورائیان را بدان بلا آزموده اند ولاغیر؛ صحرای بلا به وسعت تمام تاریخ است.....


کربلا نشان داد با شکیبایی درعطشی کوتاه، می توان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد.....


باز محرم شد و دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست
باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست
آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست
قاسم و لیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست
محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است


نام من سرباز کوی عترت است، دوره آموزشی ام هیئت است.
پادگانم چادری شد وصله دار، سر درش عکس علی با ذوالفقار.
ارتش حیدر محل خدمتم، بهر جانبازی پی هر فرصتم.
نقش سردوشی من یا فاطمه است، قمقمه‌ام پر ز آب علقمه است.
رنگ پیراهن نه رنگ خاکی است، زینب آن را دوخته پس مشکی است.
اسم رمز حمله‌ام یاس علی، افسر مافوقم عباس علی (ع)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد