عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

تعبیر همه عاشقانه هایمان

من ...! برایم مهم نیست چــه می شود ... به  همه ی باورهایم سوگند ... هــیــچ چیــز برایـــم مهـم نیــست یــــک کـــلام ! من دســـــت از ... دوســـت داشتنت نمی کشم و ایــن یــعـنـی نــهـایــت خــوشــبـخـتــی ! گیــرم کــه تــمــام دنـیــا بــگویــنـد مــا مال هـم نیـسـتیــم ! ما به  درد هم  نمــیـخــوریــم ! گــیــرم بــرای زیــر یــک ســقــف رفــتــن ... عــشــق آخریــن مـعیـــار ایــن جـمـاعــت باشد ! گیـــرم دوســت داشتن بدون سند حرام بــاشد عجیــــب بـــاشد ! بـــاور نکردنـی بــاشد ! من اما... گیر این گیرها نیستم ! من تا ابد... گیر چشمان تــــوام ! گیــــر دوست داشـنت ! می بوسمت ... می خواهم همه بدانند که ... من برای دوست داشتنت بـــرای لمس دستانت ... بـــرای غـــرق شدن در آغوشت از هیچ کس اجازه نمیگیرم ... حتی خودت ...چه برسد به او


دکلمه ای برای رویای زیبای خودم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد