عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

پیام هایی که این مدت برام اومده و نتونستم به خانمی بفرستم

اگه یه مرد با وضع مالی بد و قیافه ی متوسط به خانوما و دخترا نگاه کنه هیز و چشم چرونه
ولی اگه یه مرد خوشتیپ و پولدار به خانوما و دخترا نگاه کنه یه مرد دقیق و ریزبین و با دقته

ای بابا چه خبره همش میگین
مسنجر داری؟اینستاگرام داری؟نیمباز داری؟یاهو داری؟لاین داری؟تانگو داری؟وی چت داری؟واتس اپ داری؟
آغا گوشیه من فقط چراغ قوه داره
هر کی میخواد شب بیاد بالا پشت بوم به هم علامت بدیم : )))



 

بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ،
فامیلمون اومده میگه آخی خوابه؟؟؟
میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ!
دکترا گفتن 7 8 ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه
بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه!

مستند حیات وحش میدیدم، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره، درسته؟

میگم پ نه پ اون قادر داداششه، نادر رفته نون بگیره!

رفتم پایگاه انتقال خون، یارو میپرسه اومدید خون بدید؟
پَ نَ پَ اومدم دو واحد خون بگیرم تو بازی گیم اور نشم!!!

رفتم جواب آزمایش زنمو بگیرم، طرف برگشته میگه مبارکه!
میگم پدر شدم؟ میگه پَ نَ پَ مادر شدی خودت خبر نداری

با رفیقم رفتیم پیک نیک بهش چاقو دادم در قوطی کنسرو باز کنه
میگه با این بازش کنم؟
گفتم پَ نَ پَ روش راست کلیک کن، اوپن ویت بزن با مدیا پلیر بازش کن

کیف گرفتم دستم همسایه میگه داری میری دانشگاه؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم میرم مهد کودک امروز کلاس خمیربازی داریم!

فامیلمون اومده خونمون میگه از وقتی کولر گذاشتین خونتون اینقدر خنک شده؟
گفتیم پـَـــ نــه پـَـــ از وقتی توی کانون فرهنگی آموزش ثبت نام کردیم!.

 رفتیم دستشویی عمومی شلوغ بود،
ملت صف کشیده بودن که یکی از آخر صف گفت:
کار من سرپاییه! گفتم پَ نَ پَ ما می خوایم بستری بشیم!!!.

 یکی از دخترای همسایه اس ام اس داده: سلام من لپ تاپ خریدم صفحه کلیدش ژ نداره چیکار کنم؟
منم گفتم: جدی ی ی؟ اصلا خودتو نگران نکن فقط سریعا زنگ بزن پلیس بگو لپ تاپ تقلبیه!!!
15
دقیقه بعد تو کوچه صدای آژیر پلیس میومد = )))
هیچی دیگه مامانش زنگ زد صدتا فحش داد
ولی کلا راضی ام از خودم : ))

 

مامانم سفره پهن کرده بود
بهش گفتم میخوای شام بیاری؟
گفت: پـَــــــــ نَ پَـــــــــ میخوام گلای سفره رو آب بدم!

دوستم تو خونه خوابیده بود
داداشم از راه اومده میگه خوابه؟
میگم پَـــ نَ پَـــ رفته
رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!

 به معلممون میگم
آقا اجازه هست بریم دستشویی؟
میگه واجبه؟!
پ ن پ مستحبه!!

رفیقم اومده خونمون!
وضو گرفته میخواد نماز بخونه!
می پرسه قبله کدوم طرفه؟!

میگم:میخوای نماز بخونی؟!
میگه: پـَـ نـَـ پـَـ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم!.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد