عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

میخوام باهات حرف بزنم

من از شرایط ازدواج فعلا فقط شناسنامه اش رو دارم



سلام عزیزم نمیدونم الان کجایی و چیکار می کنی؟ امیدوارم حالت خوب باشه.خیلی دلم برات تنگ شده.الان چند روزه که میخام باهات حرف بزنم ولی نمیتونم.میدونی چرا؟ چون میترسم . میترسم دوباره حرفای قبلیتو تکرار کنی.میترسم دوباره بهم بگی ما به درد هم نمیخوریم.میترسم دوباره بهم بگی فراموشم کن.از شنیدن این کلمه وحشت دارم.کاش بهم نگی فراموشم کن.ولی اگه بگی فراموشم کن!من چطوری فراموشت کنم ؟چطوری تو رو از ذهنم پاک کنم؟چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چطوری به خودم بفهمونم که تو منو دیگه دوست نداری.چطوری با خودم کنار بیام.کاش  همدیگر رودوست نداشتیم و عاشق هم نبودیم.کاش اینقدر بهم دلبسته نمیشدیم . کاش منم مثل او بودم.کاش منم میتونستم خیلی راحت فراموشت کنم.ولی نمیشه.نمیتونمممممممممم.مهنازم خودت بودی که با وجود یکتا،پر مهر،زیبا و... باعث شدی.که من اینقدر بهت دلبسته بشم خودت باعث شدی.بدبختیمو میبینی؟!حالا میبینی چقدر خیالم راحته.حالا میبینی همه ی زندگیم شده  یه مهناز خیالی.تو چطوری دلت میاد بهم بگی فراموشت کنم؟ مهناز کاش الان بودی.کاش میتونستم باهات حرف بزنم ولی میترسم دلم داره میترکهتو رو خدا بفهم نمیتونم فراموشت کنم. خدایا پس خودت بهش بفهمون که دیگه نمیتونم تحمل کنم.نمیتونم.خدایا چرا یه دفعه همه چی بهم خورد؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا اگه تو بخوای همه چی درست میشه .فقط تو میتونی.خدایا قول میدم دیگه هیچی ازت نخوام .قسم میخورم تا آخر عمرم هیچی ازت نمیخوام .پس جوابمو بده دیگه طاقت ندارم تا کی تحمل کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر روز مخاطبین چه خاص چه عام به من میگن فردا فراموشش می کنی ولی این فردا اصلا وجود نداره خدایا  دلم داره میترکه دارم دیوونه میشم خودت یه کاری بکن.اگه تو بخوای همه چی درست میشه پس نا امیدم نکن عزیز من چطوری ازت دل بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من نمیتونم تو رو خدا بفهم نمیتونم دوریتو تحمل کنم تو رو خدا بفهم بدون تو این زندگیو نمیخوام نمیخوامممممممممممممم خدایا پس جونمو بگیر و راحتم کن مکاش  بدونی ندیدنت نبودنت هرگز بهانه ای نمیشه واسه از یاد بردنت

  م

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد