عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

تو دل مرا میخری..........؟؟؟؟؟؟؟


آل پاچینو:

وقتی بچه بودم، دعا میکردم که خدا به من دوچرخه بده، بعد فهمیدم که تخصص خدا در دادن چیزهای دیگه س، بخاطر همین یه دوچرخه دزدیدم و از خدا تقاضا کردم که منو ببخشه!!



 

دلم را سپردم به بنگاه دنیا........و پی در پی اگهی دا دم......دلم مشتری های زیادی داشت......ولی هیچکی واقعا اتاق دلم را تماشا نکرد......دلم قفل بود کسی قفل دلم را وا نکرد......یکی گفت.......چرا این اتاق پر از اه و ناله است.......؟دیگری گفت........ چرا دیوار هایش سیاه است......؟و انگار هر اجرش فقط غم و اندوه است......همه رفتند و دلم ماند به مشتری.........و انگاه بود که گفتم.........

......... خدایا تو دلم را میخری ..........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد