عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

سیر شده ام از زندگی

شاید در تنهایی روز تعطیل در خانه بخوانی دلنوشته هایم را

قلابت را بدون طعمه بینداز اینجا پر از ماهیانی ست که از زندگی سیر شده اند...داستان زندگیمو نوشتم برای اینکه بدونید هنوزم آدمایی هستن که از روی عشق با هم هستن نه از روی یه هوس زودگذر....از تنهاییم میگم...از نبودنش ...از چیزی که فقط خودم میدونم و خدای خودم ...




 

سیر شده ام از زندگی از بس که غصه نبودنت را خورده ام...عاشق روزهای عزاداری ام که هیچگاه کسی نمی فهمد من باز برای تو گریه کرده ام... برایــت خـــواهـــم نــوشـــت از ابهــــام لحظــــه هـــا از تــــردیــــد از حجــــم مـــرگ آور نبـــودنـــت از کســــانــی کـــه ردّ مـــی شـــونـــدُ بـــوی تـــو را مـــی دهنـــد شـــاعـــرانــی کـــه از تـــو مـــی نــویسنـــدُ شعـــرشـــان را بـــا نـــام خـــودشـــان چـــاپ می کــنند روزنـــامـــه هــا کـــه عکســـت را درشـــت مـــی انـــدازنـــد ،بـــی مـــن در کنــــارت بــــرایـــت خـــواهــــم نـــوشــــت از حــــدیــث تلــــخ بغـــض هـــای تـــا ابــــد از قنــــاعـــت بـــه یـــک خـــاطـــره ، یـــک یـــاد ،یـــک شــــب مهتـــاب از صبــــوری مــــنُ جـــای خـــالـــی تـــوُ شـــب هـــای مـــن بــــرایـــت خــــواهـــم نـــوشــــت حتــــی تــــو هــــم بـــرای مــــن نبـــودی حتــــی تــــو هـــم بــــرای مــــن نبـــودی.... برام دعا کن عشق من، همین روزا بمیرم ...آخه دارم از رفتن بدجوری گُر میگیرم ...دعا کنم که این نفس،تموم شه تا سپیده ...کسی نفهمه عاشقت، چی تا سحر کشیده...

مرگ قاسمت داروهایت را مصرف کن،به مهتاب و مامانی زنگ بزن،غصه نخور،بخدا نه من نه اون ارزش نداریم که بخوای بخاطرمون آنی خودت رو اذیت کنی.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد