عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

نو عروس هر شب تنهایی هایم

سلام

دیروز پیامی از دوستی به دستم آمد که با قلم خودم و با دلنوشته های خودم تغییرش دادم و این جا به یادگار می نویسم

سیگارم چه خوب درک می کند مراوای که چه زیبا کام میدهداین نو عروس هر شب تنهایی هایملباس سپیدش را تا صبح برایم می سوزاندو من تا صبح بر لبانش بوسه می زنم بـــــــــــــرو!!!!ترســــ از هیچ چیز ندارمــــوقتیـــــ یقینـ دارم بیشتر از منـــ کسی دوستت نخـــــــواهد داشتبیشتر از منــــ کسی طاقت کمـــ محلی هایت را ندارد بــــــــــــرو!!!! ترس برای چه؟؟وقتی می دانمــ یکــ روز تُف می اندازی به رویـــــ تمام آن هایی که به خاطرشــــان من را از دستـــــ دادی. !..میگـــــن : چــــــــرا ؟میــگــــم : چــــون نخــــــــواستـــــــــــ مــــی پـــرســـن : دلــــــــیلــش ؟میگـــــم : نــــــــــــــــمیــدونـ ــم میگـــن چــــــــیه ؟میــگـــم نمــــی تــــونستــــــــــــ جـــوابــــم ســــــــــــکوت استــــــــــ دوبـــاره چــــــــرا ؟ چــــــــرا ؟ چــــــــرا ؟فـــــریـــاد مــــی کشـــــمچـــــون از اوّلــــم من اضافی بودم.......


 

آرام مــ ــــیـــــــ ـــــ ــــــرومــــ آنـچــنـان آرام کـه نـدانـی کـی رفـته ام!امـا وقتـی جـای خـالی مــرا بــبـیـنی آنـچــنــان سخــت رفـــتـــه ام کـــه تمام عمر زمان رفتنم را فراموش نکنی!این قاعده ی بازی است.اگر دست دلتان رو شد که دوستش داری باختنت حتمی است مراقبِ آخرین جمله‌ی آخرین دیدار باشید ؛ دردش زیاد است! پــــلاک کوچـــه ، حـــتــــی آدرس خانـــــه ام را عـــــوض کــرده ام چه فایــــده ، یــــاد تــــــــــــــو در پــــرت تــــرین خیـــابـــان های این شـــهــــر هـــم مـــــرا به راحــتــی پـــیــــدا می کـــنـــددخترایی که ساده میپوشن ولی شیک و سنگینن....جلف بازی در نمیارن...همونایی که تو جاهای شلوغ دستتو محکم تر میگیرن...اونایی که دو دقیقه با هاشون حرف میزنی یه دنیا آرامش بهت منتقل میکنن...دخترایی که پیش دوستاشون با غرور ازت تعریف میکنن...اونایی که بچه گونه فقط واسه خودت لوس میشن...اینا فرشتن....اگه یکیشونو داری یه عمرا واسه خوشبخت کردنشون کمه.... و من خوشبخت بودم که مدت کوتاهی یکی از اونها رو داشتم و الان بدبخت ترین فرد عالم هستم که دیگه با من نمی مونه.ایـن روزهــا....دروغ گفتــــن را خــــــوب یـاد گرفتــــــــــه ام حــال مـ ــن خــــــــوب است خــوبِ خــوب فقـط زیــــاد تا قسمتــی هــــوای دلــ ــم طوفــــانی همــراه با غبـــارهـای خستگـــــــــــــی ست و فکـر مـی کنـــم ایـن روزهـــا... خــدا هـم از حـــرف هـای تکـــ ــراری مــ ــن خستـــه است چـه حــس مشتـرکـــی داریــم مــ ــن و خـــدا
او...از حــرف هـای تکـــ ـــراری مــن خستـــه است و مـــن... از تکـــ ــرار غـــــم انگیــز روزهــــایم...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد