عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

خدایا مرگمو برسون

این متن رو به بهانه ایمیل امروز خانومم نوشتم

مهنازم این یه شعار نیست این واقعیتی است که با تک تک لحظاتم عجین شده:زمسـتان و تابســتان نــدارد....نـبـاشــی...چهــار ستون بدنــم میلــــرزد ...!!! بارها بهت گفتم که وقتی آرزوی چیزی تو دلت میوفته شک نکن توانایی رسیدن بهشو داری و حتی هربار که زندگی مشترکمان گفتم  و با یاس از حرف ها و بازخوردهای این کار گفتی باز هم خواهم گفت ناشنوا باش... وقتی همه از محال بودن آرزوهایت سخن می گویند.....

  

بخدا اگر تمام دردهای زمین را نردبان کنی هرگز دستت به سقف دلتنگیهام نمی رسد می دونی بی نهایت دوستت دارم که قابل شمارش نیست.... عزیزم می خوام همه ی دنیا بفهمن که من عاشق تو هستم و تو زندگی من هستی ای زیبا تر از زیبا.امروز خیلی دلم گرفته، کاش الان کنارم بودی عزیزم مهنازم خیلی دلم برات تنگ شده کاش الان کنارم بودی.اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه  نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه  بختی که تو فقط تو می تونستی تغییرش بدی.باور کن  قدر  یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز تو رو خدا بگو چطور دلت اومد بری؟ تویی که می دونستی عاشق چشمهاتم.فکر نمی کردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم منی که معنای تحقیر رو لمس کرده بودم و حقارت مجسم بودم اما نه با تو و به جرم دوست داشتن هم اینجوری تنبیه بشیم اما تو نباید اجازه میدادی.چطور دلت اومد بری؟ بخدا دار و ندارمو می دم تا آنی چشمهاتو نبندی. یقینا دار و ندار من تویی. بخدا از همه دنیا من فقط دل خوش تو بودم نگو اگه به تو نمی رسم این دیگه قسمت منه .خدایا عشقمو بهم برگردون خدایا خیلی داغونم.نفسم مهنازم. مهناز عزیزم از اینکه اجازه دادی بعد از مدتها نفس مسیحاییت رو بشنوم ازت ممنونم .نمیدونی اون لحظه چقدر دلم شکست  بغض داشت خفم میکرد ولی سعی کردم گریم نگیره آخه محتاج عشق توام. میدونی که دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن.دوستت دارم از تمام وجودم ، با احساس پر از محبت و عشق. گلم،مجنونم از مجنون عاقل تر ، و دیوانه ام از فرهاد عاشق تر.نگاه به قلب کوچک و پر از درد من نکن که همین قلب  یک دنیا عشق و محبت تو در آن نهفته است. نگاه به چشمهای آرام و خسته من نکن ، این چشم یک دنیا اشک فراق تو در آن است.نگاه به چهره پریشان من نکن ، این چهره عاشق چهره تو می باشد و پریشانیش از فراق توست.مهنازم دوستت دارم چون که تو اولین و آخرین معشوق منی. حق من نیست...عزیزم توروخدا تنهام نذار بخدا طاقت حتی یه لحظه دوریتو ندارم .خدایا این چه سرنوشت شومیه که من دارم............خدایا خستم تنهام نذار خدایا تو بهش بفهمون  خدایا توکه میدونی من طاقت یه لحظه دوریشم ندارم خدایا تو که میدونی اگه مهنازم نباشه من میمیرم پس مرگمو برسون دیگه نمیخام زنده بمونم  نمیخاممممممممممممممممممممممممممچرا هیچ کی حرفامو نمیفهمه.............چرا؟؟خدایا من این زندگیو نمیخاممممممممممممم پس ازم بگیرش میخام بمیرم خدایا یا مرگمو برسون یا مهنازم رو ازم نگیر ازم نگیر من مهنازم رو میخاممممممممممممممممممم چرا هیچ کی نمیفهمه ...........خدایا من مهنازم رو میخام فقط مهناز. خدایا مرگمو برسون 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد