عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

عطر مو های تو فراموش شدنی نیست!

موهای ی زن خلق نشده

برای پوشانده شدن

یا برای باز شدن در باد

یا جلب نظر من

یا برای به دنبال کشیدن نگاه



 

موهای ی زن خلق شده

برای عشقش

که بنشیند شانه اش کند، ببافتش و دیوانه شود...

عطر مو های تو فراموش شدنی نیست!

وقتی خدا می خواست تو را بسازد

چه حال خوشی داشت،

چه حوصله ای ! این موها، این چشم ها .... خودت می فهمی؟ من همه این ها را دوست دارم.

دوست دارم یه بار بشینم موهاتو شونه کنم

یه چند تارش بریزه .بگم اینارو میبینی ؟؟؟

بگی آره ..!!!

منم بگم مهنازم با همه دنیا عوضش نمی کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد