عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

تقدیم به عشقم مهناز جونم

دیگر نمی خواهم تو را از دست بدهم

به خاطر تو قید هر چی خاطره باشه میزنم

دیگر نمی شود بدون تو بهانه ای برای بودن داشته باشم

آن لحظه که بوی عطر تو می آید

تنها نگاه عشق تو مرا سیراب می کند

تنها دلیل زنده بودنم کسی است که همیشه بهانه ایست برای دلخوشی هایم

دیگر نمی خواهم هیچگاه تنهایت بگذارم



 

تو برای همیشه در قلبم می مانی

دیگر محال است تو را فراموش کنم

تو تا همیشه و یادت تا لحظه ی با تو بودن

در قلبم جاودانه است عشق زیبای من

 

دیگر نمی خواهم تو را از دست بدهم

به خاطر تو قید هر چی خاطره باشه میزنم

دیگر نمی شود بدون تو بهانه ای برای بودن داشته باشم

آن لحظه که بوی عطر تو می آید

تنها نگاه عشق تو مرا سیراب می کند

تنها دلیل زنده بودنم کسی است که همیشه بهانه ایست برای دلخوشی هایم

دیگر نمی خواهم هیچگاه تنهایت بگذارم

تو برای همیشه در قلبم می مانی

دیگر محال است تو را فراموش کنم

تو تا همیشه و یادت تا لحظه ی با تو بودن

در قلبم جاودانه است عشق زیبای من

مهناز زیبا و مهربانم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد