عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

غم توی عشق نباید معنی شه

چشمامو بستمو هم دست بچپگیم از راهی رد شدم که به تو می رسید

تو این شب سپید جز تو که عاشقی کی اشکامو شمرد کی بغضمو شنید
تو جزر و مد ماه زل می زنم به تو دریا رو با چشات هم سطح میکنم
تو نقش اول این عاشقونه ای من با تو گیشه ها رو فتح میکنم



 

.
.
نبض منو بگیر تا حس کنی تبو من موندم و شبو چشمای روشنت
ما میرسیم به هم هر جوری که شده من رو ببخش اگه بی منطقم هنوز
من رو ببخش اگه درکت نمیکنم دست خودم که نیست من عاشقم هنوز

.
.
خواننده:رضا یزدانی

ادامه نوشتن:بغض میکنم با این ترانه ، میمیرم و زنده میشم مهنازی!!!:(

سلام به گل صورتیم که این روزها بوش بدجوری توی شهر من پیچیده!!!!
چطوری؟چی کارا میکنی؟چه خبر اصلا؟
اگه از من بپرسی، باید خدمت معشوقه ی معصوم و زیبام عرض کنم که ، بعله، برای این عاشق دل شکسته زجرآورترین روزهاس
 
میدونی که من همسری تو هستم، این رو خدا و تو و من بدونیم کافیه!!بقیه کور ان نمی بینن، هیچ اهمیتی نداره!!
این روزها توی دور و اطراف من، شایدم پسرای هم سن من هیشکی به عشق و عاشق بودنش اعتراف نمیکنه!!!
کسی باورش میشد منم یه روز حرفی نزنم، آخه میدونی عزیزکم، جلوی بعضی ها باید ساکت بود!
شایدم گفتم، اگر بحثش افتاد اگر پاپیچ من و احساساتم شدن!!!
نمیدونم!
اینجا همه غمگینن، اینجا همه ناراحتن، یه بار دیوانه ی تو خوشحال باشه، همه ی دور و اطرافیشهاش باید غمگین باشن!خو من چی کا کنم، شاد میشم یهو، یهو بی دلیل هم غمین، اما این روزها که اصلا غمیگن نبودم، اصلا
اصلا غم توی عشق نباید معنی شه
یادش بخیر یکی اومد اینجا و به ما تهمت زد که من  تو رو برای شونه هات میخوام که سرم رو بذارم روشون و گریه کنم، وقتی هم گریه هام و دلداری های تو تموم شد، بذارم و برم، چشمم رو روی همه ی عشق بازی ها ببندم و خاطرات
اما هیــــــــچی نمی دونست، جوابش رو ندادم، به قول یکی از استادام کسی که تهمت میزنه خودش یه مشکلی داره!!!!!!!
دیگه جونم برات بگه که ، داشتم مفاتیح رو به خاطر ماه شعبان نگاه می کردم که یه دعایی دیدم که برای این بود کسی هایی مثل جنابعالی به خواب کسایی مثل بنده بیان:)
دیدی ؟؟
حالا ببین چه میکنم؟
بعله مهناز خانم دنیا می چرخه جای آدما عوض میشه به خوابم نمیای هان؟
الان کارهایی که گفتن رو می کنم، فرشته ها به دستور خدای مهربون دستتو می گیرن و می کشن توی خواب من:)
فقط فرشته ها کمی آرومتر:)
بیا ببینم چه خبر؟یه حال و احوالی بپرسیم دو طرفه!!!
دوستت دارم:)
مجنون همیشه عاشق تو- قاسم ....!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد