عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

زندگی همینه

ﭼـــﻪ ﺣﺴــــﻪ ﺧﻮﺑﯿــﻪ ﺷـــﺒﺎ ﻣﻮﻗـــﻊ ﺧــــﻮﺍﺏ عشقـــت بغـــل کنـــی ﺑﺎ ﻣﻮﻫــــﺎش ﺑﺎﺯﯼ کنـــی ﭼﺸﻤــــﺎشو ﺑﺒﻮﺳـــﯽ آﺭﻭﻡ آﺭﻭﻡ ﺗـــﻮ ﺑﻐـــﻠﺖ ﺧﻮﺍﺑـــﺶ ﺑﮕﯿـــﺮﻩ ﻭﻟﯽ ﺗﻮ ﻫﻨـــﻮﺯ ﺑﯿــــﺪﺍﺭﯼ ﺩﻭﺳــــﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻓﻘــــﻂ ﻧﮕــﺎﺵ ﮐﻨـــﯽ ﻫﻤﯿﻨــــﻄﻮﺭﯼ ﮐـــﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﻧﮕـــﺎﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨـــﯽ ﺍﺷﮑـــﺎﺕ ﺳـــﺮﺍﺯﯾﺮ ﺑﺸـــﻪ ﺗـــﻮ ﺩﻟـــﺖ ﭘﯿـــﺶ ﺧـــﻮﺩﺕ ﺑﮕـــﯽ :
ﻧﺒﺎﺷــــﯽ ، ﻣﯿﻤﯿــــﺮﻡ ...


  

ﺍﻭﻟﺶ ﺫﻭﻕ ﺩﺍﺭﯼ ! ﺑﻌﺪﺵ ﺑﺎ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻪ ... ﺯﻧﮓ ﻫﺎ ﺟﺎﺷﻮ ﺑﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎﯼ ﭘﺮ ﺍﺭﺯﺷﺖ ﻣﯿﺪﻩ ! ﺳﺤﺮ ﺗﺎ ﺳﺤﺮ ﺗﻮ ﻓﮑﺮﺷﯽ ... ﺍﺯ 1 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﯾﺮ ﺟﻮﺍﺑﺘﻮ ﺩﺍﺩ ﺑﻪ ﺳﺘﻮﻩ ﻣﯿﺎﯼ ... ﺩﯾﺪﻧﺶ ﺁﺭﺯﻭﺗﻪ ! ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺷﺪﻩ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺶ ﮐﻨﯽ !ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﺳﺘﺶ ﮔﺮﻣﺘﺮﯾﻦ ﺍﻏﻮﺵ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ !ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻫﺎ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﯽ !ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺟﺎﺵ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﺪﻩ ...ﻋﺸﻖ ﺟﺎﺵ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﺎﺩﺕ ﻭ ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽ ﻣﯿﺪﻩ ...ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﺩ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻪ !!!!ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﺩﻝ ﺑﺴﺘﯽ ...ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺗﺎ ﺁﺯﺍﺭﺕ ﺑﺪﻩ ...ﺑﺎ ﺩﯾﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﺎ ﺑﺪ ﺭﻓﺘﺎﺭﯼ ...ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﻪ ﺻﺪﺍ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﯼ !ﺑﻌﺪ ﺑﮕﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﻣﺎ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺳﺎﺯﺵ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ !!!ﺑﺬﺍﺭﻩ ﻭ ﺑﺮﻩ ...ﺗﻮ ﺑﻤﻮﻧﯽ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﻭ ﻋﺎﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰﯼ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻧﻤﯿﺸﻪ !ﺩﺍﺭﯼ ﻟﻪ ﻣﯿﺸﯽ ...ﺍﻣﺎ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺿﺪ ﺿﺮﺑﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ !ﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﺷﺎﺩﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻧﻪ ﺭﻓﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﺖ ...ﺍﻭﻥ ﻭﻗﺖ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻭ ﺭﻭﺡ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ...ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯼ !ﺍﻣﺎ ...ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﻮﻭﻭ ﺧﻠﻮﺕ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﻫﯿﭻ ﻧﺎﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺭﺍﻩ ﻧﺪﯼ ... !!ﺑﻪ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ ... ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺍﻭﻥ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﺎﺭﻭﻧﯽ ...ﮐﻪ ﺯﯾﺮﺵ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺘﻮ ﺑﻪ ﺭﺥ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﮑﺸﯽ..

تصور کن روزی بهم پیام بدی و جواب ندم!زنگ بزنی و تعجب کنی چرا جواب نمی دم و روزی دیگه زنگ بزنی و یکی از خانواده ام جواب بده بگه بفرمایید؟ و تو بگی کجایی؟؟! بگه منظورت اون مرحومه؟؟؟؟ چیکار می کنی؟ داد می زنی؟ گریه می کنی؟ اون وقت می گه امروز 4 روزه دفنش کردیم اون لحظه چی میــــــ ــگی؟ تا وقتی امروز کنارتم سعی کن دوستم داشته باشی چون ممکنه روزی بیاد و من نباشــــــم... دیروز یکی رو دفن کردن امروز یکی و فردا هــــم من... آرررررررررررررررره زندگی همینه

ﻣــــــﺮﺩ ﺑﺍﯾﺪ ﺑﺎ ﻭجــــﻮﺩ ﺗﻤـــﺎﻣﻪ ﻏـــــﺮﻭﺭﺵ ﻣﻬـــــﺮﺑـﺎن ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ تمــــام ﻟﺠــــﺒﺎﺯی هایـــش ﻭﻓــــﺎﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ ﺑــﺎ ﻭﺟـــﻮﺩ ﺗﻤــــﺎم ِ خستـــگی ﻫــــﺎﯾﺶ ﺻﺒـــﻮﺭ ﺑﺎﺷـــﺪ ﺑﺎ ﻭﺟـــﻮﺩ ﺗﻤـــﺎمِ مشــــکلاتش ﻋﺎﺷــﻖ ﺑﺎﺷـــﺪ ﻣــــﺮﺩ ﺑﺎﯾـــﺪ ﻣﺤﮑــــــﻢ ﺑﺎﺷــــﺪ مـــــــرد بـــاید مــــــــرد باشـــد

ﻫﯽ ﭘﺎ ﺑﻪ ﭘﺎ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﺑﮕﻮﯾﻢ : ﺳﻔﺮ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺑﻤﺎﻧﯽ ... ﻭﻟﯽ ﻧﺮﻭ؛ تو که هستی؟

 

دوست عزیزی که به نام مخاطب خاص من نظر میگذارید خدمتتان عرض کنم خانم جان من نه اجازه داده بهش اس بدم، زنگ بزنم، ایمیل بدم،برم ببینمش و... . عزیزتر از جانم اگر لایق می دانست میتوانست برایم حداقل ایمیل بزنه اما دریغ از... پس لطفا  با نام شریف خودتان پیام بگذارید در اسرع وقت جوابتان را خواهم داد اما یقینا این برخورد با شخصی که شب و روزش شده آخرت یزید کار درستی نیست؛ شاید امروز دیگر نتوانم پست بگذارم اما دوست دارم حرفاتون رو برام ایمیل کنید نه اینجوری عمل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد