عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

فقط واسه مهناز جونم ...

سلام جونم الهی من فدات بشم  گفتم قبل تعطیلات برم واسه خانومی جونم یه پست بزارم و تقدیمش کنم. عزیزم شاید وقتی بخونیش یقینا باید یگم تعطیلات هم تموم شد واسه من و خودت که این چند مدتی که همدیگه رو ندیدیم یه عمر گذشته و خیلی دلتنگت شدم قربون شکل ماهت بشم من بمیرم برات مهناز جانم که چند روزی مریض شدی ... انشاا... بهترتر بشی خانومی من عزیزم ان... هفته جدید خوبی آغاز کنی پر از نشاط و تندرستی؛ خوب خوبم برا پایان نامه ات پیگیر باش قرار شد بگذاری کمکت کنم که چشم بهم بزنی زمان دفاعت فرا رسیده.امید به خدا خانومیم موفق و سربلند میشه جای شوشویی مهناز جونم  من خیلی دوست دارم عزیز من خیلی عاشقتم خانومی من ای قاسمت دورت بگرده که داره واقعا میاد دورت بگرده ...

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند تارموی توست اما ریشه ی عمر من است.

 دست و بالم از حرف خالی ست هر چه هست، تویی و تو حرف نداری عشقم؛دردهایت...شش دانگ به نام من به جان میخرمشان.خانومم وقتی کسی واقعا یکی را دوست دارد ، حتی نمی تواند فکر دوست داشتن دیگری را بکند.تو نیستی و خاطراتت ضعیف گیر آورده اند! اشک تنها خاطره ایست که این روزها از تو به “یادگار” دارم! ما خاطره ها را می سازیم و خاطره ها ما را ویران می کنند تو مال من بودی اما صاحبت کسی دیگر شد تمام سهم الارث من از تو “خاطراتت” شد! وقتى حالت خوب نیست خاطره ها زودتر از همه میان عیادتتتقصیر از من است آن زمان که گفتی قول بده همیشه کنارم بمانی یادم رفت بپرسم کنار خودت یا خاطره هایت. به خاطراتت بگو اینقدر توی دست و پای من نباشند دیروز یکبار دیگر جلوی همان نیمکت همیشگی زمین خوردم. نفسم می خواهم مُچاله و خیس در آغوشت بمانم!از پهن شدن بر بند خاطرات بیزارم.  قرار بگذار هرجای دنیا که باشی به دیدار تو خواهم آمد چمدان خاطره ها را هم خواهم آورد. وقتی می روی تمام چیزهای عادی یادگاری می شوند حساس می شوند تَرک برمی دارند. بر مبل نمی شود نشست که تو آنجا نشسته بودی هوا را نمی شود نفس کشید که عطر تو آنجا مانده است وقتی نیستی همه چیز تو را یادآوری می کند تو را و نبودنت را حالا میدانی چرا همه چیز یادم مانده؟ ……!!!! باران زیبا نیست، تو در باران زیبایی!

تــــــــــو که باشی کافیست !! مگر من به جز .." نفـــــس " چه میخواهم عشــــــقم؟ !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد