عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

برات توی یاهو ایمیل ساختم

برات توی یاهو ایمیل ساختم! میای دیگه نه؟

برات اینجا هم میذارم حرفهای اونجام رو بخونی باشه؟جواب بدی هااا .. منتظرتم :|

--: دوستم داره اون طرف نمازشو میخونه:|
--:
خب حواسشم که به مانیتور نیست...
--:
خوبی مهنازی؟
--:
چه خبرا؟
--:
الان دقیقا کجایی؟

--: فکر میکنم الان جلوی رایانه ات توی اداره  نشستی ..


--: چه میدونم شاید جواب دادی
--:
شاید یه کلوم حرف زدی!
--:
کسی چه میدونه خب!!!
--:
شاید دیگه این حرف زدنهای الکی من یه طرفه نبود!!!
--:
خونتون رو با تموم رنجی که بهم میده دوسش دارم
--:
سعادت میخواد خونه ی شما رو زیارت کردن
--:
جایی که تو توش زندگی می کنی
--:
جایی که نفس میکشی
--:
جایی که فکر کردی..عاشق شدیم...زندگی کردیم..شاد شدیم...
--:
و...
--:
جدا شدیم
--: :|
--:
اینطوری حس میکنم بهت نزدیک ترم
--:
اینطوری که چت میکنم
--:
خوبه که نت هست
--:
خوبه که یاهو هست
--:
خوبه که یه چیزی هست که رویاهام رو گسترش بدم
--:
اونقدر بزرگشون کنم
--:
اونقدر نزدیکشون کنم
--:
که دیگه فراموش کنم رویان...
--:
دارم به راههای دیگه ای هم فکر میکنم
--:
اینطوری درد دوری خیلی خیلی کمتر میشه
--:
میدونی یه عاشق بهم گفتش وقتی از معشوقت دوری نباید احساس ناراحتی کنی
--:
چون تو عاشقی..و اون همیشه کنار توئه..حتی که وجودش یه جای دیگه باشه
--:
به اینجای داستان رسیده بودیم
--:
اما میخوام بیشترتر بهش نزدیک بشم
--:
چه میدونم
--:
عشق تو یه جور ریاضته
--:
یه جور ریاضت قشنگ
--:
برای من
--:
اما من خوشحالم که دارم با عشق تو زندگی می کنم
--:
اون که نمازش رو تموم کنه
--:
مجبورم باهات خداحافظی کنم
--:
نمیخوام کسی توی اینجا دیوونگیهام رو بفهمه
--:
اینطوری برای جفتمون بده
--:
اونوخت می گیرن جدامون میکنن
--:
نت من رو قطع میکنن
--:
شاید وبلاگمون رو هم حذف کردن
--:
از اینا هیچی بعید نیست!
--:
خوبه که نمازش طولانیه
--:
وای که چه حس خوبیه
--:
چت کردن با تو
--:
با مهنازم
--:
نمازش تموم شد
--:
به امید دیدار مهنازم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد