عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

این انتظار بیهوده نیست

جواب میدی یه روز به این چت ها...میدونم....میدونم....

  ----: سلام مهنازی
----:
خوبی عزیزکم؟
----:
چه خبرا؟؟؟
----:
منم خوبم
----:
کمی اعصابم بهم ریخته ست
----:
که زیاد مهم نیست
----:
مثل همیشه همه چیز دوباره درست میشه
----:
چه خبرا؟؟؟

----: واقعا چرا خبری از من نمیگیری؟؟؟


 ----: شایدم میگیری، کسی چه میدونه!
----:
من که نمی بینم دلیل نمیشه که نگیری!
----:
انگار هر چقدر بزرگتر میشم
----:
هیشکی باورش نمیشه که من ازدواج نمیکنم!
----:
واقعا باورشون نمیشه
----:
وقتی که خانواده ام باورشون نمیشه که من واقعا دوستت دارم و به خاطر تو....هرگز ازدواج نمیکنم...
----:
چه انتظاری باید از دیگرون داشت؟
----:
آره درست میگی
----:
توی این دوره ای که هیشکی منتظر اون یکی نمی مونه
----:
توی این عصری که انگار "انتظار" لغت حرومی شده
----:
وقتی که پای عشقت باشه
----:
نه امام زمان که اون مسئله اش هم فرق میکنه
----:
چه انتظاری میشه داشت؟
----:
هیشکــــــــــی باورش نمیشه
----:
من اومدم که پات بمونم
----:
من که شروع کردم تا آخرش هستم
----:
تا ته تهِش
----:
مهم نیست که چی نصبیم میشه
----:
مهم اینه که عاشقم
----:
مهم اینه که موندم
----:
مهم اینه که دوستت دارم
----:
حرف مردم هیچ ارزشی نداره
----:
من از نظر خودم یه مردم نه یه پسر....
----:
مهم نیست بقیه چی میگن! شاید جسمم یه پسر باشه اما روحم یه مرده
----:
مرد تو!
----:
همسر تو
----:
دایی شدم مهنازیم
----:
کاش میشد اون فسقلی تو رو زن دایی صدا کنه
----:
تو زن داییش هستی نه؟
----:
یه روزی که فهمید دور و برش چه خبره
----:
یه روز که دنبال عشق می گشت
----:
بهش یاد میدم چطور باید عاشق باشه
----:
بهش یاد میدم که عشق چیه و چه عظمتی داره
----:
بهش میگم چرا من مزدوج نیستم
----:
دوست دارم به همه بگم...
----:
کاش یه قانونی بود که با کسی که دوسش داری ازدواج کنی
----:
اسمش بره توی شناسنامه ات...
----:
من دوست دارم اسمت توی شناسنامه ام باشه
----: :(
----:
کاشکی میشد..نه؟
----: !
----:
کاشکی کارتون ها از رویاها و تخیلات سرچشمه نمی گرفتن
----:
این آفلاین بودنت
----:
این چراغ خاموشت
----: :|
----:
کمی باعث میشه که سردم بشه
----: !
----:
مثل رنگش بشم
----:
خاکستری
----:
بی روح
----:
داری می شنوی حرفام رو..نه؟
----:
داری میخونی مگه نه؟
----:
یه روزی بلاخره یه نفر از اونور خط به حرفام جواب میده
----:
نذاشتن که برت گردونم
----:
نذاشتن اونقدر داد بزنم که برگردی
----:
اما کسی نیست که الان جلوم رو بگیره
----:
بلاخره معجزه میشه
----:
یکی جواب نامه هام رو چت هام رو
----:
میده
----:
بلاخره به حرفام جواب میدی
----:
من به معجزه عشق ایمان دارم
----:
هر کی میخواد هر چی بگه...بگه
----:
اصلا اهمیت نداره
----:
اصلا
----:
تو یه روزی جواب همه ی نامه هام و چت هام رو میدی
----:
تو یه روزی از راه میرسی
----:
ما به همه ثابت میکنیم
----:
من به همه ثابت میکنم
----:
که این انتظار بیهوده نیست
----:
من به همه ثابت میکنم....که بهت میرسم..که میرسم که میرســـــــــــــــــــم
----:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد