عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

دنیای واقعی

سلام مهنازم
خیلی وقت نیست که اینجا میام...اما توی دنیای واقعی...هر روز..به یادتم و باهات صحبت میکنم ...:|امروز اینجا بارون اومد،رعد و برق زد... به قول هندی ها:گرج گرج زد..و من انقدر نوشتم و دعا کردم...:| برای همه ی آدمهایی که میشناسم و نمی شناسم... فعلا از قید و بندها آزاد و رهام...باورت میشه؟عاشق ِ تو...شده مثل ِ دوران نوجوونی هاش.. تمام ِ شیطنتهاش....:|

تو هم مثل ِ همیشه جات خالیه...تا من رو اینهمه شاد و خوشحال ببینی...اینهمه کنار اومده با همه ی مشکلاتش...:)...اما نه... من رو ببخش فرشته ی آسمونیم..اشتباه کردم..تو اصلا جات خالی نیست..چون پیشم هستی...و این روزهای من رو می بینی و اون لبخند ِ همیشگی ....

میای کنارم و من داغی ِ وجودت رو کنارم حس میکنم...و چه شیرینه..بودنت...

حتی اگه تمام آدمهای دنیا روی من اسم ِ دیوونه و مجنون رو بذارن...باز هم دوست دارم فریاااد بزنم که آره...من فرشته ام رو حس میکنم و گاهی اوقات هم اونقدر تصورش میکنم که فکر میکنم دیدمش و باهاش حرف زدم و جوابم رو داده...
خواهرزاده ام میگفت گلهای محمدی ِ تموم باغچه  باز دوباره با بهار.. شِکفتن و من همیشه بوشون میکردم...مست میشدم....مست میشدم از این بوی خوش...که بوی عشقمونه و بوی توئه...
و بوی منم هست...انگار...
دانی از زندگی چه میخواهم؟ من تو باشم...پای تا سر تو... زندگی گر هزار باره بود..بار ِ دیگر تو..بار ِ دیگر تو..:) این رو فروغ فرخزاد گفته...
داشتم برای دوستم میخوندم...با اینحالی که خودش هم نامزد کرده بود.. گفتش:"دیگه هیچکس نیست که یکی رو اینطوری دوست داشته باشه..."
من فقط لبخند زدم...:|..ناراحت شدم از اینکه نمی بینه و نامزدش رو اینهمه دوست نداره که بگه دوست دارم "تو" باشم... و خوشحال که من تو رو اینقدر دوست دارم...:)
صدای چیک چیکِ بارون میاد مهنازم...نمیدونم خونه شما هم بارون میباره یا نه...اما دوست دارم...من و تو زیر بارون تا بی نهایت قدم بزنیم و سرم روی شونه هات باشه...آخیش...
و من از اینهمه عشق و احساس گریه کنم و تو ... دلداریم بدی....آهی... دوستت دارم مهنازم...اونقدر که خودمم نمیدونم چقدر...:)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد