عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

ب خدا سخته من کی رو غیر از تو دارم

چقدر میتونه دلت بگیره بترسی که حتی باز گوش کنی از درون بسوزی ولی توظاهر بخندی دست خودم نیست کسی که واسم مهم باشه میخواد هر کسی باشه اگر بدونم وحس کنم دوسش دارم به همین راحتی از دستش نمیدم رفتم بالای پشت بوم تا ازدید بقیه راحت شم خودم باشمو عظمت اسمون که هر چقدر هم ببارم کسی نبینه  رفتم تا اروم شم ولی بیشتر دلم گرفت یاد کسی که اونقدر واسم عزیزه که حد نداره کسی که ازجون واسش مایه میذارم کسی که وجودمه کسی که

یاد کاراش یاد حرفاش یاد اشکاش یادت اغوشش که حالا نیست......

"ب خدا سخته من کی رو غیر از تودارم "

دلم واسه صدات تنگ شده شاید به روت نمیارم امشب  ولی از ته دلم میخوامت تا ناراحت بودی تا اشکات سرازیر میشد منم باهات اشک میرختم تو تو عذاب بودی و داشتی تحمل میکردی من تو همه لحظه ها باهات همدرد بودم و میسوختم چقدر بگم عزیز دلم تا اسمت میاد اشکام سرازیر میشه بدجوری بیقرارم بیا واغوشت را برای همیشه برای ارامشم باز کن همیشه باش مثله همیشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد