عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

اس ام اس

پیام هایی که می تونستم به مهنازم بدم اما گفت نه به گوشیم نه به ایمیلم چیزی نفرست:

دﻧﺪﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻟﻘﻪ رو ﺑﺎﻳﺪ ﮐﺸﻴﺪ،اﻭﻟﺶ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻩﺑﻌﺪﺵ ﺣﺲ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﻮﺩﻥ ﺟﺎﺵ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺭﻭﻭ ﺍﻋﺼﺎﺑﺘﻪﺑﻌﺪﺵ ﻫﻢ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ که ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻧﺪﻭﻧﯽ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩﻩ . . . !

 این حکایت ِ وجود من بود تو زندگی مهنازم

هرکس میرسد میسوزاند،گویا سینه ام را با زیرسیگاری اشتباه گرفته اند !

باشــه قبــول ….رابطــه ها مجــــازی شدن ..ولی ..ولـی دردهـا که همچنــان حقیقــی اند……!

کسی دراین سوز و سرما دستهایت را نمیگیرد.درجیب بگذارشان،شاید ذره ای خاطره ته جیبت مانده باشد که هنوز هم گرم است!

مهنازم شماره کفشت رو بفرست بزنم به پیشونیم تا همه بدونن خاک پاتم

تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست و تو بهترین گنجی

روی سنگ قبرم بنویسید:تا حالا کجا بودی؟؟؟

یه روزایی یه شبایی به یه آدمای خاصی خیلی احتیاج داری گوشیتو بر میداری شمارشو بگیری اما میدونی بی فایدس اینقدر دلگیر و دلتنگی که یهو بخودت میای میبینی خیره شدی به یه صفحه ی خالی بیجواب اشکات سرازیر شدن بعد با خودت فقط یه جمله میگی اون همه دوست داشتن آخرش چرا اینطوری شد . . .

دلم لک زده... برای یک عاشقانه ی آرام که سرم را بگذاری روی سینه ات و بگذاری گله کنم از تمام کابوسهای شب های نبودنت...

نبودنت در «زمان» هم نمی گنجد؛ باید به خورشید بگویم،زودتـَربرود

عشق را شرمی نیست،بی مهابا دوستت دارم خانمم

تلخی این روزهایم را ببخش.دیگر تو نیستی و قندی در دلم آب نمی شود!

مهنازم نمیدانم نامت را چه بگذارم؛ مخاطب خاص، تمام زندگی، دلیل نفس کشیدن، همه ی وجود یا تنها عشقم، به هرنامی که باشی بدان آرام برایت جان میدهم خانمم.

بعضی وقتا نویسنده فکر می کنه داستانش تمومه،اما شخصیتهای داستان قبول ندارن ... ادامه می دن

من عاشقانه دوستش دارم و او عاقلانه طردم میکند. منطق او حتی از حماقت من هم احمقانه تر است

وقتی من شکستم هیچکی پشت من نبود، هنوزم نیس

همــــه ماهــــر شــــده انــــد.. یــــک نفــــر هــــزاران نفـــر ر ا بــــا هــــم دوســــت دارد.

امــــا مــــن، نــــاشیانــــه بــــه یــــک نفــــر دل میبنــــدم هـــــــــــــــزاران بــــار
خدایا اگه خودت وقت نمیکنی به یکی بگو این شیر غمو ببنده... داره سر ریز میشه ها

هیچ وقت نخواهم گفت: گور بابای بعضیاا، پیش به سوی بعدیاا.....

ﮐﺴﯽ ﮐﻪ دیگه  ﻧﺨﻮﺍﺩ ﺗﻮﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺟﻠﻮﯼ ﭼﺸﻤﺸﻢ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﻮﺭﻭ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﻪ ﺣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺯﻋﺸﻘﺶ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ

ﭘﺴﺮ ﮐﻪ ﺩﻝ ﺑﺒﻨﺪﻩ ﺣﺴﻮﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﻏﯿﺮﺗﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﺗـُﻨـﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﺧﺸﻦ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺪ ﺍﺧﻼﻕ میشه بچه می شه گیر میده دلش می شه دریا غرورش می شه آسمون نازکتر می شه از گل حسش می شه خورشید می جنگه تا به دست بیاره اما وقتی قلب خانمش رو به دست آورد،ازش غرورشو بگیر ازش هوسشو بگیر،اصلا همه دنیاشو بگیر اما عشقشو ازش نگیر که به خاک سیاه می شینه عین قاسم،بی صدا گریه می کنه آروم هق هق می کنه جوری که فقط خودشو خداش می شنون،امان از روزی که ﺳﯿﮕﺎﺭﺷﻮ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﮑﺸﻪ ﭘﯿﺮ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﻮ ﺟﻮونی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد