عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

پیامک هایی برای مهنازم

ﺑـــﻪ ﺯِﻧــــﺪﮔـــﯿـــﻢ ﭘــــﻮﺯ ﺧـــــﻨـــﺪ ﻧـــﺰﻧﻴﺪ؛
ﺭﻭﺯﯼ ﮐــﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﺍﺷــﺘـــﻢ
ﮐــﻪ ﺑـــﺎ ﺗـَـﻤــﺎﻡِ ﻭﺟــﻮﺩ ﺻِــﺪﺍﯾــﻢ ﻣــﯿــﮑــﺮﺩ ..
" ﻋـــﺸــــﻘﻢ "
 ﺑﻪ ﺗﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻫﺎﯼ ﺟﺬﺍﺏ ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺘﺢ ﺗﻨﺖ !
ﺗﻨﺖ ﻣﺎﻝ اون !!
ﻏﻤﺖ ﻣﺎﻝ قاسم
----------------------------------------------------------------------

نشد رو غرورت تو هم پا بذاری واسه دیدن من دلت بی هواشه

یه بارم واسم پیامی بیاد و ببینم تو باشی و همراه اول نباشه
---------------------------------------------------------------------

ﭘﺮﭼﻢ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎﻻﺳﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻗﻠﺐ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ

ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻭ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﺵ ﺭﺳﯿﺪ .. ﻋـــــــﺎﺷﻘﻮﻧﻪ
ﭘﺎﯼ ﻃﺮﻑ ﺑﻤﻮﻧﻪﻭ ﻭﻓـــــــﺎ ﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﻪ ...
------------------------------------------------------------------------

سهــم من از دنیــــــــــــا

نداشتن استــــــــــــ ...
تنهـــــا قدم زدن در پیاده رو هــــــا
و فکـــــــر کردن به کســـــی که
هیــــچ وقتـــ نبود ...
----------------------------------------------------------------------

گاهی حالم مثل عنصر منیزیم میمونه دوس دارم منو هم زیر نفت نگه دارن دور ازین آدما چون دقیقا مثل منیزیم هوایه روی کره زمین منو اکسید میکنه

I LOVE MAHNAZ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد