عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

بذار اسمم روی اسم تو بمونه

از اون وقت که تورو دیده ام،تو نیستی بی تو من ماتم

کنارت خوب و خوشبختم تو ، تو خانومی تو ، چه جذابی تو خود ماهی که داری می تابی

بذار اسمم روی اسم تو بمونه،نذار این جدایی دستمو بخونه

نذار این روزای خوبمون تموم شه،نمی خوام که زندگیم بی تو حروم شه

دل من هیچ کس و غیرتو نمی خواد،با دل هیچکی بجز تو راه نمیاد

آخه تو عشقمی جز تو کیو دارم،که شبا تو خیالم سر روی شونه هاش بذارم

من عادتم شده تنها بدون تو هر روز راه برم تو مسیرهایی که با هم می رفتیم 

من عادتم شده چیزی نخوام ازت

فکر منو نکن خوب گلم فقط دلواپس توام که ساده میشکنی 

کوه غمی ولی حرفی نمیزنی

من عادتم شده چیزی ازم نخوای

مهنازم به خدا دوست دارم و دارم از بی توجهیات زجر می کشم

پیله ات رو پاره کن،پروانه شو،پرواز کن

بخدا برات باغبون می شم

قول قول قول


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد