عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

مهناز جونم . . .

چمه ؟؟؟ چی می خوام ؟؟؟ نمی دونم . . .

نمی دونم چی میخوام . . . فکر کنم روانی شدم

چراااا؟؟؟ چرا آخه ؟؟؟ چرا اشکم بند نمیاد خدایی؟؟

تو می دونی چمه ؟ من که نمی دونم . . .

اصلا نمی فهمم چمه . . .

نمی فهمم چی می خوام . . . .

نمی فهمم چی آرومم می کنه . . .

خدایی . . . هر شب تاسحر با تو حرف میزنم . . .

ولی چرا باز صبح که از خواب بیدار میشم نا آرومم . . .

چرا اشکم خشک نمیشه . . . چراااااا؟؟؟

خسته شدم از بس که خودمو از همه مخفی کردم . . .

و توی تنهایی خودم اشک ریختم . . .

مهناز جونم از گریه خسته شدم . . .

مهناز جونم کمکم کن . . . کمکم کن

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد