عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

مثل تو بودن خوب نیست

مثل تو بودن خوب نیست

مثل تو شدن بدتره

*************************

کلامت پر از نشانه ست

دروغ نمیگن

برخلاف ظاهر آراسته ت !!!

شاید محرم اسرارت نباشم

اما ، اما، اما

در درونت انگار کسی فریاد میزند

....................................

حال عجیبی دارم ، از درکش عاجزم

***************************************************************

چیزی یا حسی مرا به تو پیوند میدهد

صدای خش خش برگها در زیر پای عابران

زردی رخسار طبیعت

رقص قاصدکها

خبر از تکرار و تقدیر ناخواسته میدهد

مرا دریاب ، مرا دریاب

غنچه های به گل نشسته با هر وزشی پرپر میشوند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد