عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺁﺩﻡ ﺑﻬﺸﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺣﻮﺍ ﻣﯽ ﻓﺮﻭﺷﺪ،


ﺩﺭﺳﺖ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ !

ﻭﻟﯽ ...

ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ:

ﺣﻮﺍ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺳﯿﺐ ﺭﺍ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﮐﺮﺩ !

ﻭ ﭼﺮﺍ ﺁﺩﻡ ﺧﻮﺭﺩ ؟؟

ﺳﺎﺩﻩ ﻧﺒﻮﺩ ...

ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩ ...

ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ ! ﺍﻣﺎ ...

ﺣﻮﺍ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺑﻮﺩ .

ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺑﻬﺸﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ﻣﻔﺖ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩ ...

ﺳﯿﺐ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺍﺳﺖ

ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺁﺩﻡ ﺑﻬﺸﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺣﻮﺍ ﻣﯽ ﻓﺮﻭﺷﺪ،

ﻓﻘﻂ ﺍﮔﺮ

ﺣﻮﺍﯾﺶ ....

ﻫﻮﺍﯾﺶ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ،،،

 

و 12 هم فروردین دیگر و سالگردی دیگر برای یک آغاز بی پایان


دوستت دارم اولین و آخرین عشق من


نظرات 2 + ارسال نظر
Elham پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 17:46 http://elhamabar26563.blogsky.com/

عشقتون پایدار

نر گس پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 09:27 http://29mm.blogsky.com/

شمع به کبریت گفت :
از تو میترسم تو قاتل من هستی ...
کبریت گفت :
از من نترس ...
از ریسمانی بترس که در دل خود جای دادی ..!!!
عامل نابودی انسان ها تفکرات منفی خودشان است
نه عوامل بیرونی ..!؟

.........................
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد