عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

منتظر پیغامتم؛جلوی آینه رو بیاد بیار و پیام بده لطفا

حتی اگر ازت عصبانی باشد

حتی اگر قهر باشد

اگر دوستت داشته باشد،

نمیتواند ازت بیخبر بماند

اگر غیر از این باشد،

بعید میدانم

دوست داشتنی در کار باشد.



تلگرام هم که بلاک نیستی؛سال گذشته هم همین برخوردت بود؛ی بارم تو کوتاه بیا اگر مدعی عاشقی هستی

نظرات 1 + ارسال نظر
نارون سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 10:15 http://adi-nadi.blogsky.com

سلام ، امیدوار بودم وقتی میام این وبلاگ تعطیل شده باشه ...البته ته دلم دوست داشتم تاریخش و به روز ببینم ...اگه تعطیل میشد اونوقت ایمانم به عشق از بین میرفت .. امیدوارم ورق برگرده به نفع شما و عشقتون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد