عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

عاشق مفلوک ...

قهر نکن عزیزم! همیشه که عشق پشت پنجره هامان سوت نمی زند گاهی هم باد شکوفه های آلوچه را می لرزاند. دنیا همیشه قشنگ نیست. پاشو عزیزم! برایت یک سبد ،گل نرگس آورده ام با قصه ی آدم ها روی پل آدم ها روی پل راه می روند آدم ها روی پل می ترسند؛ آدمها روی پل می میرند.

خب می شود اینطوری بیان کرد که بجای آوار برداشت و ... یک بار سوال کنی به چه دلیل این مدت ازت احوالی نپرسیدم؟

این مدت بدترین شرایط ممکن رو داشتم برای همین اکثر پست هایی که میبینی از قبل نوشته شده و با قابلیت انتشار منتشر می شود

متاسفانه همیشه من مقصرم و چون دوستت دارم به جان می خرم تحقیر در همه الفاظ و نوشته هات

من هیچ چیز رو پنهان نکردم فقط بیش از حد دوست دارم و تو هیچوقت گوش شنوایی نداشتی و من بخاطر اینکه مبادا از دستت بدم مجبور شدم تمام زجرهای شبانه روزم رو بریزم تو درون خودم عین خودت عشقم


نظرات 2 + ارسال نظر
نر گس سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 21:24 http://29mm.blogsky.com/

مثلاً منتظر عید و بهـارم الکی
مثلاً کنج دلم غصه ندارم الکی
به خودم میرسم و فکر غزلهای نوام
مثلاً خـوب شـده زخم سـه تارم الکی
به دلم زردیِ پاییز نشد زخم تری!
مثلاً سرخیِ گُل های انارم الکی
منو تشویش محال است محال است محال
مثلاً غرق خوشـی ! اوجِ قـرارم الکـی
دلم از ماندنِ یک جا به ستوه آمده است
مثلاً عشق سفر توی قطارم الکی
به سرم میزند این بیت کمی گریه کنم
مثلاً ابر بهارم که ببارم الکی

محسن حمزه

احمد-ا سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 08:02 http://ashianeheeshgh.blogsky.com

... قصه عشق و دوست داشتن را
داستان راستان فراتریست ...
همه و همه ی دوستی و عاشقانه هایت را فدا خواهی کرد و در عوض ...
آره ، عاشقی و عشق ورزیدن را معامله نیست ...
و
شاید سود و زیانش مونده های خودت از نامونده هایت باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد