عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

از خودم می پرسم ...

هفت میلیارد آدم روی این کره خاکی

زندگی می کنند

ولی آدم فقط عاشق یکی از آنها

می شود ..

یک انسان بخصوص!

هیچ وقت هم دوست ندارد او را با کَس دیگری عوض کند ..

هیچکس نخواهد فهمید

در زندگی هر آدمی

یک نفر هست

که دوست داشتنی ترین پنهانِ دنیاست

دوست دارم و دست از این عشق برنخواهم داشت به هیچ قیمتی


 

نظرات 1 + ارسال نظر
نر گس چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 11:12 http://29mm.blogsky.com/

خوبم …!
باور کنید …؛
اشک ها را ریخته ام …
غصه ها را خورده ام …؛
نبودن ها را شمرده ام …؛
این روزها که می گذرد …
خالی ام …؛
خالی ام از خشم، دلتنگی، نفرت …؛
و حتی از عشق …!
خالی ام از احساس …

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد