عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

I LOVE YOU FOR EVER MY FIRST LOVE

هنوز هم عاشقم ، با اینکه عشق برایم مثل یک کابوس است...هنوز هم عاشقم ، با اینکه عشق برایم یک شکنجه است....عاشق می مانم چون عهد بسته ام با او که با من هم قسم شده است بمانم و چون ،او که با من هم قسم شده است را خیلی دوست میدارم....با اینکه عشق یک بازی است ، اما من این بازی را دوست دارم ، چون هم بازی ام تا آخر با من می ماند و مرا دوست میدارد.....با اینکه عشق زودگذر است اما من این گذر لحظه ها را دوست میدارم چونکه میدانم زندگی و عمر زودتر از لحظه های عاشقی به پایان میرسد! صادق باش ای عاشق جاودانه ام ، لایق باش ، لایق این دل عاشق و پر از درد من باش .....میدانم که تو لایقی و میدانم که صداقت دل تو آنقدرها است که دل پر از دروغ مرا شرمنده آن پاکی خودش کند! بمان با من گرچه این قلب من ارزش آن قلب آسمانی تو را ندارد! بمان ، چون من تو را دوست میدارم ، بیشتر از آنچه که تصور میکنی و بیشتر از آنچه که در قصه ها میخوانی! ای عزیز این دل خسته و سوخته من ، تو بیشتر از هر عزیزی در این دل برای من عزیزتری و بیشتر از هر کسی برای این دل مقدس تر و دوست داشتنی تری! ای عشق من ساده نباش ، به حرفهای آنانکه عشق برایشان پوچ است بی توجه باش و تو خودت با قلب من سازگار باش .....هنوز هم عاشقم ، عاشق می مانم و خواهم ماند .....میگویند عشق بی معناست ، و عشقی در این زمانه وجود ندارد! ولی من هنوز هم عاشقم......بگذار بگویند دیوانه ام ، وقتی  یک قلب پاک و مهربان را دوست میدارم و آن قلب نیز مرا دوست میدارد آنگاه وقتی همه با حسرت به من و او نگاه می اندازند دیوانه میشوند، حالا دیوانه کیست؟ دیوانه آن کسی است که از نگاه با حسرت ، به یک عشق آتشین مجنون شده است ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد