عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

غصه های عاشقی با بودن در کنار یارم ، برایم شیرین است

کاش که عاشق نمیشدم چون ، عاشقی پر از غم است ، پر از دلتنگی است! کاش که عاشق نمیشدم چون ،عشق هوس است و یک راه نفسگیری است! کاش که عاشق نمیشدم چون ، عشق یک شعله خاموش نشدنی است ، یک لحظه فراموش شدنی است! کاش که عاشق نمیشدم چون ، عشق یک خواب بیدار نشدنی است ، یک رویای خیالی است! کاش که عاشق نمیشدم چون ، عشق یک شکنجه عاطفی است ، یک انتظار تلخ است، عشق یک تحمل است ، تحمل سختی ها و غصه ها است !کاش که عاشق نمیشدم چون ، عاشق یک مجرم بدون وکیل است ، عشق دادگاه بدون قاضی است! کاش که عاشق نمیشدم چون ، عشق سکوتی تلخ در اعماق وجود است ، عشق یک دریای نا آرامی است! کاش که عاشق نمیشدم چون ، عشق بازگشت ناپذیر است ، یک راه پر از دلهره است ، عشق اختلال در روند آرام زندگی است!کاش که عاشق نمیشدم چون ، عشق حرفهایش یک تکرار مکرر است ، لحظه هایش پر از بی تابی و گریه است! کاش که عاشق نمیشدم چون ، عشق یک غروب پر از دلتنگی است ، یک دنیای سرتاسر تاریکی است! اینک که عاشق شدم می مانم با یارم ، چون عشق جاودانه است ، عشق پایانش شیرین است ، عشق شکست ناپذیر است ، تکامل قلب آدمی است ، نشان دادن شفافیت احساسات است ، عشق یک افتخار است ، افتخار اینکه کسی هست که در این دنیای بزرگ تو را دوست میدارد و کسی هست که منتظر تو خواهد ماند!اینک که عاشق شدم می مانم با یارم ، چون عشق شریک بودن در غم یار است و سهیم بودن در شادی یار ، عشق یک همبستگی است ، عشق یک اراده قلبی است، یک حیات تازه است ، یک فردای پر از محبت است ، یک بستر گرم و احساسی است!اینک که عاشق شدم می مانم با یارم ، چون عهد بسته ام که با او بمانم ، چون خیلی او را دوست دارم ، چون برایم یک دنیا ارزش دارد ، چون مجنون او شده ام و چون باید رسم عاشقی را خوب به جا بیاورم ! عاشق می مانم با یارم چون که خیلی دوستش دارم و دیگر نمی گویم ای کاش که عاشق نمیشدم و نمیگویم عاشقی پر از درد و غصه است چون حتی همین درد و غصه های عاشقی با بودن در کنار یارم ، برایم شیرین است و تمام سختی های  عاشقی را با بودن او در کنارم میپذیرم چون که خیلی دوستش دارم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد