عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

لعنت جاویدان خدا در دنیا و آخرت به من و امثال من

یادمان باشد..

اینجا زمین ست

و..

خاک ،آب، هوا ، آتش

عناصر چهارگانه آن !

یادمان باشد..

آتش تنها بذری بود

که در خاک درونمان کاشتم

و..

هیچ آبی فرو کشش نکرد

یادمان باشد...

زندگی باید کرد

عشق را در آغوش کشید

یادمان باشد..

ما نیز روزی خواهیم رفت

پشت به سایه های درد

آزاد و رها ....

و  جسم خاکیمان افسوس خواهد خورد

که به قدر لحظه ای زندگی نکرد

پس بیا و به این فراق که از درون نابودمان کرده پایان بده زیبا و مهربان من

رویای من فریاد می زنم و افتخار میکنم ک عشقی جاویدان و زیبایی چون تو را خدا به من عنایت کرده

بابت وجودت هزاران بار خالقت رو شکر میکنم و تا ابد پایبند به تو و عشقت می مانم حتی اگر عشقمان را نبینی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد