عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم
عشقم مهناز

عشقم مهناز

دلم از شنیدن نام خزان می لرزد****زیرا که من زاده تابستانم

و باز در یک صبح پاییزی دلم گرفته است

قیمت ندارد ... میم مالکیت که از زبان تو می شنوم. زلیخا! جان یوسفت راستش را بگو؛ به خدایت چه گفتی که این طور پادرمیانی کرد؟!!!! خــوشبختــی یعنــی: بــرای کســی کــه بــرات مهمـــه، مهــم باشــی همیــن . . . خسته ام از تکرار شنیدن “مواظب خودت باش” تو اگر نگران حال من بودی که به این راحتی از تسلیم شدن نمیگفتیپشت این بـغض، بیدی لرزان نشسته... کــــه خیـــال میکرد بـــا این بـــادهــــا نمی لرزد...! سکوت می کنم بگذار حرف های دلم آنقدر همدیگر را بزنند تا بمیرند نمـی دانـَمآلزایـمر بودی یا عـشق؟! از روزی کـه مُبتلایَت شُدم خـودم را از یـاد بردم


 

 دلم برای تویی که او از تو ساخته ک نه ولی برای کسی که فکر میکردم تا آخر پشت و پناهمه و همنفسم ک این روزها آرزو و دعای هر صبحگاه و شامگاهمه تنگ شده !!!! هـیـچ شبـاهتی به یــوســف ندارم... نه رسولــم، نه زیبــایم، نه برای کسی عزیــزم، نه چشــم بـه راهی دارم.... فقطــ... در "چــــاه" افتـاده ام...! وکسى نیست نجاتم دهد.. وقت رفتن طوری نگاهم کرد که احساس گناه کنم ! نمی دانست که : وقتی جنگیدی و نشد ، باید رفت تا نبودنت بغض شود ، نه بودنت ...یه روز...حسرت خواهی خورد...روزی که در آغوش دیگری...با فکر کردن به من آرام میشوی...حالت آن روز دیدنی است. یه دنیا فاصله است! بین کسی که با بغض میخوابه باکسی که با یه پیام دوست دارم...نمیتوانم فراموشت کنم,فقط...با خود سخت میجنگم که دیگر به یاد نیارمت ! سخت است , اتفاقی را انتظار بکشی که ...خودت هم بدانی در راه نیست ! از عجایب عشق همین است : تنها همان آغوشی آرامت می کند که دلت را بدرد می آورد . اى کاش یاد میگرفتم بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشهمحکم بغلت کنهبزاره اشک بریزی تا سبک بشیبعد آروم تو گوشت بگه: چته دیوونه من که باهاتمگوش تلفن کر “دوستت دارم ” را امشب در گوش خودت خواهم گفت . . . این انصاف نیست که دنیا آنقدر کوچک باشد که آدمهای تکراری را روزی صد بار ببینی....و آنقدر بزرگ باشد که نتوانی کسی را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی عشق یعنی: حتی صدای نفس کشیدن عشقت رو بتونی تشخیص بدی و با صدای نفس کشیدنش آرامش بگیری...فقط یک فرصت دیگر به من بده به همه ی عاشقانه هایمان قسمت میدهم... پشیمانت نخواهم کرد قول میدهم.... این روزها به آرامشی از جنس خدا ک در وجود تو تجلی پیدا کرده نیاز دارم... بیا و یک بار دیگر در جواب نام زیبایت را بردن یک جانم بگو.... دوستت دارم خانم زیبا و مهربانم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد